DM Network We Born To Success

Superdad-Superleader-SuperRecruiter-Superfriends-Coach Zero Cost Marketing-Coach Bisnes Rakyat Marhaen- Sharing With Love - Ayah Najmi . Blogspot

Isnin, 5 Disember 2016

Ibarat Irama & Lagu "Daud & Vivix Shaklee Berpisah Tiada"

Kalau nak tau pasal Vivix serah pada saya memang Master tentang Vivix Shaklee.

Vivix Shaklee


Kalau x saya gelarkan diri saya Master Of Vivix atau Master Of Sirap Ajaib..he he ;) ini branding saya dengan Vivix.

Alhamdulillah ramai customer yang telah mendapatkan Vivix dari saya.

Kebanyakkan pembeli Vivix adalah mereka yang mengalami masalah kanser dan penyakit kronik seperti kerosakkan buah pinggang, sakit jantung, kencing manis, darah tinggi, kolesterol tinggi, stroke dan pelbagai lagi masalah sakit yang kronik.

Walaupun harga Vivix mahal tetapi pembeli bijak menilai sesuatu yang mahal pasti tinggi kualitinya.

Alhamdulillah Vivix telah berjaya membuktikan ramai pesakit kanser dan pesakit kronik mendapat kesihatan yang lebih baik selepas mengamalkannya.

Vivix bukan untuk orang sakit je geng ;) geng juga boleh minum Vivix ni sebagai langkah pencegahan dan menjaga kesihatan secara menyeluruh.

Cer tengok video makcik ni yang mengidap darah tinggi, payudara berdarah dan sakit saraf kini telah berjaya dirawat dengan Vivix Shaklee.




















Untuk info lanjut mengenai Vivix? Boleh hubungi saya terus 012-9760024 Daud Mohamad atau
geng boleh singgah page facebook saya di bawah ni.






Tiada ulasan: