DM Network We Born To Success

Superdad-Superleader-SuperRecruiter-Superfriends-Coach Zero Cost Marketing-Coach Bisnes Rakyat Marhaen- Sharing With Love - Ayah Najmi . Blogspot

Isnin, 5 Disember 2016

Vitamin Feveret Saya


Suplemen Favourite Saya 

vivix shaklee

Nak share sikit dengan geng tentang suplemen shaklee favourite saya ;)

1. Vivix - ofkos no.1 paling feveret. Vivix ni saya makan untuk perbaiki sel-sel yang rosak dan mencegah penyakit kronik serta untuk awet muda.

2. Phytocolst - saya makan untuk blok kolesterol jahat masuk dalam salur darah.

3. Omega Guard - maintainkan berat badan dengan membakar lemak dan memelihara fungsi2 sendi serta mencegah penyakit gout.

4. Vitamin C - Kuatkan sistem imun, atasi masalah kulit, cegah skurvi dan buat kulit lebih sihat dan cerah.

5. Vitalea - Control tekanan darah dan lengkapkan nutrisi.

6. MealShakes - sarapan hujung minggu. kalau budak yg x selera makan geng bagi minum ni.

7. Performance Drink -Cegah dehidrasi & maintain stamina.

8. Alfalfa - stamina, maintain berat badan dan buang toksin.

9. Ostematrix - kuatkan tulang, atasi sembelit, elak kanser usus.

10. Peppermint Ginger Plus - Buang angin dalam badan, bantu masalah penghadaman, Sakit kepala, migrain, gastrik dan batuk.

11. B-Complex - tambah lagi tenaga, kurangkan stress, ubat tahan sakit semulajadi dan tingkatkan fungsi otak.

Ok ada Lagi sebenarnya vitamin shaklee yang saya makan x sempat nak topup.

ok geng ;) roger2 kalau nak rasa diri lebih sihat dari sekarang meh pakat beli Shaklee dengan saya. Boleh hubungi saya 012-9760024 atau add saya di fb Daud Mohamad

#tsunamishaklee
#liveamazing
#shakleeeffect
#g14
#superdadTEAM

Tiada ulasan: