DM Network We Born To Success

Superdad-Superleader-SuperRecruiter-Superfriends-Coach Zero Cost Marketing-Coach Bisnes Rakyat Marhaen- Sharing With Love - Ayah Najmi . Blogspot

Khamis, 30 Mac 2017

Bagaimana Ibu Ini Berjaya Susukan Anak Sehingga 2 Tahun? Apakah Rahsianya?

Si Ibu Berjaya Susukan Anak Sehingga 2 Tahun Selepas Amalkan Supplemen Shaklee


Assalamualaikum W.B.T. Nama saya Nur Farah Liza Ramli dan berumur 38 tahun. Saya menetap di Banting dan mempunyai 3 orang dan berkerja di bahagian Teknologi dan Maklumat.
.

Masalah Susu Badan Menyusut & Produk Shaklee Yang Diambil?

Saya menghadapi masalah kekurangan susu ketika anak saya berumur 1 tahun 6 bulan. Pelbagai simptom-simptom dan gejala susu semakin menyusut telah saya hadapi. Rakan saya, Fatimah Azzahra Ismail, telah mencadangkan kepada saya supaya minum MealShakes dan ESP Shaklee secara konsisten. Beliau berasa simpati terhadap saya kerana saya berhasrat untuk menyusukan anak sehingga umur 2 tahun namun anak baru menjengah umur 1 tahun susu badan saya sudah menyusut.
.


Ramai Yang Rekemen ESP Shaklee Bagus Untuk Penyusuan

Saya juga mendengar banyak pendapat dari ramai orang bahawa ESP Shaklee merupakan supplemen Shaklee yang sangat bagus untuk ibu yang sedang menyusukan anak. Saya mengamalkan 1 sudu Mealshakes dan 2 sudu ESP pada waktu pagi manakala pada waktu malam pula saya cuma mengambil 1 sudu ESP sahaja.
.

Hasilnya Setelah Konsisten Mengambil Shaklee

Selepas mengambil MealShakes dan ESP secara konsisten selama 6 bulan, saya lihat bayi saya selalu kenyang dan saya sendiri puas menyusukannya. Alhamdulillah, kini anak saya dapat menyusu badan sehingga 2 tahun.
.



Saranan Untuk Anda

Saranan saya kepada ibu-ibu yang mempunyai masalah seperti saya, ambillah MealShakes dan ESP secara konsisten. Saya berasa sangat gembira dan berbesar hati kerana menjumpai produk hebat Shaklee. Terima kasih Shaklee.

Bagaimana Nak Order?

Untuk pembelian secara online guna debit/kredit kad dan di hantar terus oleh syarikat ke rumah,anda boleh membeli segera klik sini 👉BUY NOW!

Atau anda juga boleh terus call/whatsapp ke 012-9760024 untuk harga yang lebih JIMAT.

Tiada ulasan: